هر وقت محتوا را در اینستاگرام به اشتراک میگذارید ، خواه یک پست باشد یا داستانی از اینستاگرام باشد ، اگر هدف شما این است که هرچه بیشتر افراد مشاهده کنید ، باید از هشتگهای اینستاگرام استفاده کنید.
، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که استفاده از هشتگ ضروری نباشد ، مانند این که یک حکایات شخصی یا داستان را به اشتراک میگذارید.
این بیشتر در مورد Instagram Stories بیشتر از پستهای معمولی (به دلیل اینکه آنها معمولاً بیشتر اتفاقی هستند) اتفاق میافتد ، اما از نظر پروندهای متفاوت است. در پایان روز ، بهتر است وزن و یا موضوع پست خود را به همراه آنچه میخواهید برای دستیابی به آن اندازه گیری کنید ، انتخاب کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا استفاده از هشتگ منطقی است.